Telefonisch onthaalmedewerker [Belgium]


 
4 min read

Om ons team te versterken, zijn we op zoek naar een enthousiaste telefonisch onthaalmedewerker die uitblinkt in klantenservice en communicatievaardigheden!

Ben jij wie we zoeken?

Functieomschrijving

$ads={1}

Als telefonisch onthaalmedewerker, speel je een cruciale rol in onze organisatie door het eerste contactpunt te zijn voor onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en doorverbinden van inkomende telefoongesprekken naar de juiste personen binnen het bedrijf. Daarnaast zorg je voor een vriendelijk en professioneel welkom voor bezoekers.

We zijn op zoek naar een organisatorisch talent, met administratieve skills en een helicopterview.

Naast communicatief en klantgericht, ben je ook empathisch, probleemoplossend, verbindend, respectvol en bovenal een échte teamplayer!

Is bovenstaande omschrijving jou op het lijf geschreven?

Dan ben JIJ diegene die we zoeken!


Benieuwd naar het takenpakket? Here we go!

  • Klanten correct, vriendelijk en snel te woord staan is je tweede natuur.
  • Luisteren en peilen naar de noden van de klant is waar jij sterk in bent!
  • Aanmaak van nieuwe tickets of informatie aan een bestaand ticket toevoegen. Met de grootste zorg en nauwkeurigheid op basis van een template.
  • Een zeer goede kennis van Microsoft Office toepassingen Outlook, Word, Excel en PowerPoint zijn een vereiste.
  • Doorverbinden met de juiste persoon voor niet technische vragen.
  • Aanmaken en raadplegen van tickets.
  • Verantwoordelijk voor het onthaal in één van de toegewezen kantoren.
  • Leveranciers: ontvangen en controle van dozen.
  • Recepties van goederen + klaarzetten per klant. (Pc’s, laptops, enz.)
  • Ontvangen van reparaties, doorverwijzen naar de vergaderruimtes en ze verwelkomen met een smile!

Passen wij bij jou en andersom? Then there’s a Match!

Zorgen dat je met plezier komt werken is onze betrachting voor iedereen. Een hobby waar je toevallig ook nog geld voor krijgt zou ideaal zijn. We zijn dus op zoek naar collega’s die bij ons passen en geloven in ons verhaal. Hierbij is kennis natuurlijk niet onbelangrijk maar ondergeschikt aan de samenhang van ons team. We moeten namelijk elke dag samen aan de slag en altijd op elkaar kunnen rekenen.

  • Multi-tasken geeft je energie!
  • Je bent goed in plannen, werkt gestructureerd en nauwkeurig.
  • Je bent klantvriendelijk.
  • Zeer goed Nederlands + basis Engels

Wat hebben we jou te bieden?

Netflow IT/Netropolix is reeds meer dan 20 jaar een groeiend bedrijf en telt intussen een 170-tal medewerkers verspreid over 4 verschillende locaties. We houden het serieus waar het moet en informeel waar het kan. Dit is wat wij jou te bieden hebben:

  • Een ontspannen werksfeer met toffe collega’s waar véél plaats is voor humor en plezier. We hebben bovendien een heus feest comité dat verantwoordelijk is voor het organiseren van onze familiedag, het personeelsfeest en andere teamactiviteiten!
  • We investeren in persoonlijke groei en ontwikkeling door het uitstippelen van een specifiek carrière pad voor elke collega.
  • ‘There is never a dull moment’ door een grote variatie in taken binnen alle rollen!
  • Elk medewerker in onze organisatie is even cruciaal & het collegiaal DNA van iedere collega zorgt voor respect en vertrouwen onder elkaar.
  • We hebben aandacht voor een gezonde balans tussen werk en privé en bieden manieren aan om flexibel te werken.
  • We besteden aandacht aan ergonomie en welzijn op het werk. Zo proberen we beweging te stimuleren en hebben we naast sportieve initiatieven bijvoorbeeld ook een Fiets-plan.

Wat mag je verwachten?

  • 12 ADV Dagen
  • Flexibel werken
  • Gratis vers fruit op het werk
  • Boardgames te Edegem of poolwedstrijden te Geel
  • Een fitness gratis te gebruiken in het kantoor te Kruibeke
  • Padel-contests
  • Vettige Vrijdag te Kruibeke (Mmmc-Donalds)
  • Bartime te Geel
  • & last but not least, een verwelkoming binnen onze One-Team family!

Enthousiast? Zo gaan we te werk!

Fase 1

Onze matchmaker nodigt jou graag uit voor een eerste digitaal of face-to-face gesprek. Een gezellige kennismaking met elkaar met oog op jouw kennis, ervaring en verwachtingen.

Fase 2

Een gesprek met onze Chief Happiness Officer over wat we gemeenschappelijk begrijpen onder [email protected] Zit jullie buikgevoel goed? Dan volgt er meteen een online assessment.

Fase 3

Een derde gesprek met onze Operations Manager, Kris De Backer en een kennismaking met jouw mogelijke toekomstige collega’s.

Fase 4

Is de klik er tussen beide partijen? Dan leggen wij je graag een loonvoorstel voor!

Wij luisteren graag naar jouw persoonlijk talent!

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال