Datum: 6 sep. 2022
Plaats: BE
Bedrijf: Universitair Ziekenhuis Gent
In het UZ Gent kom je terecht in een innovatieve omgeving die oog heeft voor je talent en je uitdaagt om te groeien. Dankzij het engagement van alle collega’s voor patiënten, opleidingen en wetenschappelijk onderzoek, is het UZ Gent een baken van zorg. Maak jij binnenkort mee het verschil?
$ads={1}
Ga voor een uitdagende job als Leidinggevend Medewerker schoonmaak (100 % Statutair).
Functieomschrijving
De dienst "Hoteldiensten" behoort tot het departement facilitaire diensten en staat in voor de organisatie van volgende dienstverleningen: schoonmaak, ramenwas, verstrekken van kledij en linnen, ongediertebestrijding, beheer van vergaderzalen en beheer van geschenkenwinkels.
De afdeling wordt geleid door de dienstverantwoordelijke Hoteldiensten die wordt ondersteund door 4 teamverantwoordelijken schoonmaak, 1 teamverantwoordelijke Linnen en 1 teamverantwoordelijke contract- en vergaderzalenbeheer.
De teamverantwoordelijken schoonmaak worden voor de organisatie van de schoonmaakwerken ondersteund door 4 leidinggevend medewerkers.
Als leidinggevend medewerker schoonmaak heb je volgende taken:
- Je staat in voor de verdeling van de taken onder de schoonmaakmedewerkers, je doet hiervoor beroep op de planning die werd opgemaakt door de teamverantwoordelijken.
- Je verdeelt schoonmaakproducten en-materialen in de berging.
- Je stuurt een klein team aan dat verantwoordelijk is voor een specifieke schoonmaakopdracht (bijvoorbeeld gangen, burelen, OK's, schoonmaak bij ontslag)
- Je bent verantwoordelijk voor de opleiding van nieuwe medewerkers
- Je neemt deel aan het werkoverleg met de teamverantwoordelijken
- Je meldt defecten en volgt herstellingen op
- Je werkt actief mee met je team tijdens schoonmaakactiviteiten.
- Je doet verbetervoorstellen in jouw team en in de schoonmaakorganisatie
- Je werkt samen met je collega's leidinggevend medewerkers schoonmaak.
Gewenst profiel
- Je hebt enkele jaren ervaring in een schoonmaakdienst. Ervaring met het aansturen en coachen van medewerkers is een troef.
- Je kan basisvaardigheden op de computer uitvoeren. Je kan vlot emails behandelen met MS Outlook of je bent bereid je hierin bij te scholen.
- Je handelt volgens de kernwaarden van het UZ Gent: interger, respectvol en verantwoordelijk.
- Je hebt een positieve ingesteldheid, en kan dit ook overbrengen naar je teamleden en collega's.
- Je bent communicatief vlot, kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en je bent voldoende assertief.
- Je bent collegiaal en je kan conflicten op een positieve manier aanpakken.
- Je werkt nauwkeurig en stipt, je kan plannen en je streeft ernaar om steeds je planning aan te houden.
- Je stelt je flexibel op volgens de noden van je team.
- Je staat open voor vernieuwing en groeit mee met verandering. Je werkt actief mee aan de verbetering van kwaliteit, omgeving, processen en producten.
- Je draagt bij aan een positieve werksfeer waar voortdurend leren, ontwikkelen en samenwerken op de voorgrond staan.
Selectieprocedure
Competentiegericht interview op vrijdag 4 augustus 2023, voorafgegaan door een praktijkgerichte casus
Salarisschaal
Je krijgt een aantrekkelijke verloning volgens IFIC, afgestemd op je functie en de toegekende relevante anciënniteit.
Je kan een loonsimulatie opvragen via rekrutering@uzgent.be
Troeven UZ Gent
- Je krijgt naast de on-the-job opleiding voldoende mogelijkheden om interne opleidingen (persoonlijk en technische competenties) te volgen en je extern bij te scholen. Voor leidinggevenden voorzien we ook persoonlijke ontwikkelingstrajecten.
- Gratis hospitalisatieverzekering en gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer. Je krijgt ook een fietsvergoeding.
- Een gunstige uurregeling en interessante verlofregeling met 26 dagen verlof en 12 recuperatiedagen (40 urenweek i.p.v. 38 urenweek). Daarnaast ook officiële feestdagen, reglementaire feestdagen (2 november, 15 november en 26 december), een decretale feestdag (11 juli) en 2 halve dagen Gentse Feesten a rato van het tewerkstellingspercentage.
- Anciënniteit van openbare diensten neem je onbeperkt mee. Relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige kan je tot maximum 18 jaar meenemen.
- Ontdek ook de andere troeven.
Hoe solliciteren
voeg jouw gegevens voor deze functie (motivatiebrief, CV en vereiste diploma’s) toe ten laatste op zondag 23 juli 2023.
Heb je nog vragen
Dan kan je altijd terecht voor administratieve inlichtingen bij:
Justine De Sutter
Selectieassistent Rekrutering en loopbaan
T 09 332 01 49
E rekrutering@uzgent.be
of voor functionele inlichtingen bij:
Sarah Van Mossevelde
Dienstverantwoordelijke hoteldiensten
T 09 332 51 00
E Sarah.Vanmossevelde@uzgent.be
Denk zorg, denk samen – voor topteams is talent belangrijker dan afkomst, gender, leeftijd, geaardheid, religie, beperking. We moedigen alle talent aan te solliciteren.
We stellen het op prijs als kandidaten zich degelijk informeren en voorbereiden op het selectiegesprek. We staan open voor een informatief gesprek en eventueel een bezoek aan de afdeling vooraf.